ΕΧΕΤΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟΡΙΑ;

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

ΕΛΤΑ Courier (ΠΟΡΤΑ-ΠΟΡΤΑ)
Οι παραγγελίες που λαμβάνουμε με ΕΛΤΑ Courier έως τις 15.00, αποστέλλονται την ίδια μέρα και παραδίδονται σε 1 έως 3 εργάσιμες ημέρες.

ΕΛΤΑ Courier (ΠΟΡΤΑ-ΠΟΡΤΑ)
Οι παραδόσεις των προϊόντων με ΕΛΤΑ Courier πραγματοποιούνται από τις 09.00 έως τις 17.00.

Next Day Attica
Οι παραδόσεις των προϊόντων με Next Day Attica πραγματοποιούνται από τις 10.00 έως τις 17.00.

Εφόσον έχεις δηλώσει το Email σου στη φόρμα παραγγελίας και είναι έτοιμη για αναχώρηση, θα λάβεις τον αριθμό αποστολής (tracking number) και ειδικό link ώστε να ελέγχεις ανά πάσα στιγμή που βρίσκεται (live).

Επίσης μπορείς να καταχωρήσεις χειροκίνητα τον αριθμό παραγγελίας ή τον αριθμό αποστολής εδώ, ώστε να ελέγχεις ανά πάσα στιγμή που βρίσκεται (live).

Θα λάβεις επίσης και SMS στο κινητό σου τηλέφωνο για τον ίδιο σκοπό.

1. Στην περίπτωση που η παραγγελία σου δεν έχει ακόμη αποσταλεί, μπορείς  να μας καλέσεις στο 210 4905415 ή να μας στείλετε Email στο sales@myscooter.gr εξηγώντας το λάθος που έχει γίνει και πως πρέπει να προχωρήσουμε.

2. Στην περίπτωση που έχεις λάβει την παραγγελία σου η διαδικασία είναι η εξής:

α) Πραγματοποιείς μία νέα παραγγελία με το προϊόν που επιθυμείς και στα σχόλια γράφεις ”Σε αντικατάσταση της προηγούμενης μου παραγγελίας με αριθμό ###### για αλλαγή προϊόντος με κωδικό π.χ ######”.
β) Εμείς με την σειρά μας θα επεξεργαστούμε την παραγγελία σου και θα σου αποστείλουμε το νέο προϊόν. Όταν θα παραλάβεις τη νέα παραγγελία σου θα δώσεις το λάθος προϊόν που παρήγγειλες χέρι με χέρι στον υπάλληλο της ταχυμεταφορικής ώστε να το επιστρέψει πίσω στην εταιρία μας. Επιβαρύνεσαι με τα έξοδα μεταφοράς όπως αναλύονται παρακάτω:

Έξοδα αποστολής νέας παραγγελίας 2,50€
Έξοδα επιστροφής παλιάς 2,50€
Έξοδα αντικαταβολής 1,80€ (εφόσον προκύψουν)

γ) Τέλος θα γίνει συμψηφισμός στα ποσά των προϊόντων και μεταφορικών και θα πληρώσεις την διαφορά που θα προκύψει.

Όλα τα προϊόντα που εμφανίζονται στην ιστοσελίδα μας είναι διαθέσιμα εκτός αν έχουν δίπλα την σημειώση «Εξαντλημένο».

Εξαίρεση μπορεί να αποτελέσουν περιπτώσεις που πρόκειται για τελευταίο κομμάτι και εμφανίζεται διαθέσιμο ενώ έχει πουληθεί δίχως να προλάβει να ενημερωθεί η βάση δεδομένων της ιστοσελίδας.

Στις περιπτώσεις αυτές ενημερώνεσαι τηλεφωνικά ή με Email.

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ MYSCOOTER.GR

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ